GOAL!

TJAA :D    fan nu är man jätte sjuk, men glad endå =)
hostar och snorig, huvudvärk och snurrig och halsont och sån där jätte vacker röst ¨har man ju också ^^   

Var på herrmatch, HOIF VANN tror jag :S  :P hahah, =)  snygga mål!
svinkallt och tusen myggbett, men kul vare :P

Skippade matten imorse, grymt tidigt  orkade inte, och skippade idrotten, höll på och svimma så ja åkte hem :S    Så de blev bara svengelska, lämnade in mitt arbete så nu har jag G och inte IG längre på kursen :D:D:D:D         

imorrn skippar ja SON, inte braa men bättre det än att vara hemma hela dagen, bättre och komma lite senare så man sover ordentligt. Har ju endå religion, engelska och matte. Sen ska jag övningsköra med mamms efter skolan :)

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: MALIN MALMGREN

tur för dig att du har G annars skulle du få smaka på lite malmut-vrede!!!

2008-09-06 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0