FAN min mobil blev stulen!

fy faaan va allt e kasst just nu, 

gick in i klassrummet själv la väskan på bänken och gick ut till skåpet och tillbaka det tog kanske 1 minut.   Och där i mellan har tydligen tre invandrar killar gått in i klassrummet och tagit min mobil!   Fyy faaan för dom, hur kan man ens göra nått sånt?? fattar dom inte att jag spärrar mobilen. psyk
Men dom tog inte mina kort eller ipoden, man kan ju undra vad dom har i hjärnan... :/ blir bara så jäkla arg, ja kan ju inga nummer utantill och alla bilder e borta och alla mina spel som ja fick gratis och musik ja allt!   Har ju skrivit upp massa viktigt i kalendern to + att jag har mobilen som alarm och klocka :/ 

Min körskolelärae ringde nyss också och sa att jag inte kunde köra på tisdag så jag ska tydligen köra på torsdag halv åtta!   forget it !!  första dan på praktiken lixom det gör ja bara inte ...

Magen krampar som faan också kan de bli värre? + måste plugga också.. Men det värsta var en grej i skolan, åå blir så ledsen men thats life :/    sejhejdå happydays

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0