extraknäck!

En vecka och två dagar har gått utan min lila kärlek...

men TJOHEJ!!!!  Fick extrajobb på LUCULUS IDAG :D:D:D:D   whooos thaaa man!  ME:D

börjarde där igår så andra dan, fy fan vad glad jag blev!!    okej nu måste jag skryta lite, men första dan jag kom så sa en som jobbar där:
"Det är så roligt när det kommer så entusiastiska intresserade elever som vågar ta kunder, det är verkligen jätte roligt!"
och flera gånger sa hon att hon var så imponerad av mig :)   Och idag så sa den andra: Du har varit jätte duktigt idag! täntke bara höra om du har lust och jobba lite extra här, isåfall nästa lördag?"
jag: JAPP!!!            skit skoj verkligen!! :D  Dom är så trevliga där och vi har väldigt bra sammarbete :P

Käkade min lunch på min förra praktik  NORRTULL,  de har verkligen Stans GODASTE MAT!   Värt varenda krona, Men Hon i kassan tyckte det var kul och se mig och så sa: Jag bjuder!! :D hahah ;P      så snälla :)
Fick även mitt omdömme  fick VG :)  var ju inte där så länge ;)   fick skit bra omdömme :P



Hade körlektion idag också!  Allt gick skit bra förutom att jag glömde väja för nåra bilar när ja skulle svänga vänster så han fick trycka på bromsen hahahahhaah :P     Han ba:  jag tycker vi glömmer den här  "lilla" grejen du gjorde :P hhahhah så skön :P

Nu är 2 veckor kvar och 4 dagar till körkortet, längtar!!!!!!!!!!! :D


Kom hem runt halv sju idag och mina brorsor kom nyss så de blir en rätt soft kväll :) <3
IMorrn, ska jag sova LÄNGE!  får inte glömma cupcakes på sönda te madde hahahah :P vi ska svulla på bussen in till stan innan dansen, härligt xD   
nästa vecka på månda åker ja te uppsala sjukhus i fyra dagar   :(  :D
hade bra hej puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0