day 2

hahahahahaha gud va jag garvade åt gymnastiken igår, det var det larvigaste jag har varit med om. Jag var instäld på lite utmaning att verkligen visa att jag är bra. Men Fick bara göra 10 benböjningar och dra armarna rakt upp och bakom ryggen för att se hur stel jag var. Och lite fingerfärdighet samt balansera på 1 ben i 1 minut.
Fick full pott på allt, no preblems   hahahah xD

Från sjukhuset till lägenheten tar det kanske 10 minuter att gå  och från lägenheten upp på centrum tar det bara 3 minuter, underbart!!!   det är riktigt skönt att leva som stassare ;P

Hittade en skit snygg jacka på JC och en röd sjal till så det ska nog köpas idag, samt fondation. Hon jag frågade igår verkade ju helt bombad i skallen så ja köper nån annastans.  
Handlade även mat på Hemköp, lovely!!!        köpte en sån där marabou choklad med hasselnöt och noguatkräm  ( ingen vanlig gul marabo) utan en platt kartong brunaktig. SVIN GOD! käkade upp helaa  (a)  oooooooops hehe, för god var den!
Vi kollade på  What a girl wants också heheh, dom har massa disneyfilmer och en video i lägenheten så det är great!


Imorse fick jag en infart i handen av en rätt snurrig sjuksköterska hahah ^^     Skönt och inte ha den i armen för då kan man inte böja den. Så de har tagit massa blodprover och har kvar den än, ska sitta till typ 17.00 inte så skönt...
har varit på krom nyss ska dit snart igen då tar de blodprover och kollar njurarna, de var först var 5 minut sen 10, sen en kvart, halvtimma och nu en timma... Sen blir lunch :D

Det som är kvar idag är EKG och ultraljud sen nått mer där de kollar nått med hjärtat och blodkärlen då ska ja ligga still i en timma i en luftsäng tror ja hehe :P  Mycke konstiga grejer man får uppleva       se yah later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0