snaaart...

snart kan ja pusta ut.. Det började redan innan ja drog till uppsala och nu är det för jäkla stressigt med skolarbeten och allt.
Ska ta körkort nästa vecka så nu kör ja som en galning och får inte tappa fokusen, det är skit svårt med tanke på att man måste prioritera bort annat :/
Men snart är det över då kan man återgå till det normala.
Körde i måndags med papps, gick kalajsbra,    igår körde jag med AndreasO   gick fin fint och idag körde jag med Olle gick lite sämre, mer och tänka på.   Ska köra imorrn också så blir lika sent i morrn man kommer hem, runt halv 7.

blir kanske jobba på luccan på lörda HOPPAS!  så kan ja köra hela eftermiddan-kväll där sen :P

Nu har jag i allfall en grej att skylla på när jag inte tänker som jag ska och inte hittar saker hehe och det stämmer faktiskt. Men det är hemskt jobbigt, och tar mycke tid och ork,   aja nu ska jag försöka börja OM på mitt arbete som var färdigt :(

puss, hoppas ni mår bättre iallfall<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0