sista dagen :/

Hej! lungröntgen gick fin fint :P   hahahah var en kille där innan mig  så kom han ut  ...   tanten ba: Håll andan nu,   sen ba: Varför andas du inte ???          hahahahah xD fy fan höll på att garva ihjälp mig ;P

blev shopping igår,  En svart jacka och en röd sjal, röd kofta, smink och vita skor!!  HAPPYFEJS!



 

YEEEAAAS blev inget med ögon idag, SKÖNT!           SÅ idag vare bara psykologen !  haha det var riktigt roligt :P  Fick göra massa grejer, lägga konstigt pussel, måla av en grej och måla av den där 1 timma senare gick skit bra :P  , typ frågesport  och massa andra grejer rätt kul :)     Hon sa att ja hade talang för tekniska och praktiska saker och att jag var snabb :)   och att mitt arbetsminne var bättre än mitt kortids minne,   kanske därför ja alltid tappar bort grejer och inte har en susning om vart ja lägger grejerna!   Hon tyckte att jag såg detaljer mycket bra och att min linje (butikskock catering )passade jätte bra för mig !! :D  och att jag skulle satsa på att bli arkitekt för att jag målade så rakta linjer    höhöh :P  sure

SÅ nu kan ni inte säga att ja e dum i skallen för jag är ju godkänd av en psykolog   höhöhö ;P

ska komma tillbaka till uppsala om 2-3 månader och då ska vi prata om min sjukdom och allt som hände i detalj så ja får alllt på papper så ja kan lättare komma ihåg allt som hände för 10 år sen...  Ska även kolla mina ögon då också :P

jag körde hem, gick skit bra =) förutom en tvärbromsning när det blev oranget ljus hahaha x D   
Vi käkade på PIZZZA hut  SKIT GOTTTTTTTTTT:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0