nu hare vänt till de NAJSIGA

tjingeling!

förra och förr-förra veckan var två jätte jobbiga veckor som ja inte vill uppleva igen, Men nu när körkortet är fixat känns allt på topp igen UNDERBART:D

Var på lucullus och hade min näst sista praktikdag ( imorrn är den sista! )       De frågade mig om de kunde ringa mig när de behövde folk JAVISST!   så nu rullar kaschen in också :P

IMorrn ska jag jobba efter min praktik, ska praktisera 10-17   ( fick två timmars sovmorron ) :D:D:D
sen ska jag jobba 17-20.00 :D     och direkt efter blir att göra iording sig på lucullus och ut och käka med karin och nåra fler sen blire Klaras :D     de blir najs :P       
får säkert sova hos min brur niklas för ska upp och jobba på lördan börjar kl 11.00  eller hoppas på 14.00 :P  till 18.00 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0