how hard can it be

6 dagar har gått och ja ser ingen förbättring alls =/
Va ute och gick lite nyss vilket jag inte skulle ha gjort, benen bara viker sig och magen krampar.
i lördags orkade ja inte bara ligga hemma så ja följde med till marieberg eller jag släppte av mina med passagerare där så åkte ja till luculuus och frågade om ja skulle jobba på höstlovet  och YES fick tre dagar :D   happy!    och den första var på tisdag ( imorgon!! )  då är ja väll friskt tänkte jag, men nu vetefaaasen hur de krm gå.   Hoppas på att inga kunder krm kommer hahah :P
asså det här är nog det värsta sjukdomen ja haft sen saa,  6 dagar av konstant hunger och när man äter så krampar magen och allt smakar diskmedel och plast :S huvet bara snurar när man går och armarna och benen känns som precis som när man har fått en stor elstöt fast det som de känns efetråt stöten,,, som bortdomnade.

anyway ska ju jobba imorrn WEEEi lucky mee,  not.   som tur äre bara 4 timmar får köra 200% och va helt död när man ska köra hem.

Jag och brallan kollade på The mist och 21  igår kväll  =)

the mist var den skummaste filmen jag sett på väldigt länge!  visst, den var bra tills man fick veta vad som fanns i dimman då blev den inte lika bra och slutet fy fan asså, hemskt, se inte den om ni inte vill bli väldigt deprimerade.



men 21 var skit bra film:)  handlar om en kille som är skit smart och blir med i ett pokergäng och åker till lasvegas och tjänar massa pengar medans han går i skolan... rekomenderas:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0