helgen!

morsning!

JObbade i fredaas, trodde aldrig ja skulle få sluta det blev 20 minuter för länge! så ja fick råskynda mig att göra mig iordning där inne, sen träffade ja karin och hennes kompis Lisa :]  vi käkade på Jensen sen va vi runt på järntorget och in på satin en sväng, snackade med en riktigt go en <3 ;P
och sen en sväng till en klasskompis brur   haahah de va rätt skoj:P 

KOm hem runt två och sen vare upp och jobba på lucculus halv 11, rätt sleten var man då och slutade 18.15.. Gick sen på bio som började halv sju  hahah vi hann precis :P  såg patrik 1,5   riktigt bra film för att vara svensk drama :P


söndas vare dans igen, fy fan va kul det äääääääär!!!    

idag har jag bara haft svenska sen drog ja till tandläkaren, hämtatr körkortet !!  hahah jag är faktiskt nöjd med kortet :P hahahah....
fixat grejer på banken, pantat 12 ica kassar fulla med burkar och flaskor hahaha inte lite pinsamt  :P    Så handlade ja och brallan käk och så har ja gjort smörgåstårtor och nu ska ja dansa lite hiphop abs, löve it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0