en lista=)

Jag har i mitt liv:

[ ] Rökt.
[ ] Snusat.
[ ] Drogat.
[/] Druckit så mycket att jag spytt.
[ ] Stulit en bil.
[ ] Hånglat med samma kön
[x] Sovit i samma säng med samma kön.
[x] Varit kär.  ( och olykligt kär ) :/
[x] Blivit dumpad
[x] Dumpat någon.
[  ] Haft sex på offentlig plats.
[  ] Haft sex senaste månaden.
[  ] Blivit påkommen av någon när jag har haft sex
[X ] Blivit arresterad(han va inte i tjänst  phuu!
[ X ] träffat en person från internet
[x] Ljugit för en vän.  vem har inte??
[x] Skolkat.  - för många gånger
[x] Sett någon dö.   min hamster :/
[x] Varit utomlands.  många gånger :D
[ X] Flygit flygplan.  kanske 6 gånger
[x] Gått vilse.
[x] Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.   (SAA)
[x] Gråtit dig till sömns.
[x] Lekt tjuv och polis.
[x] Sjungit karaoke.
[x] Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
[x] Busringt.
[ ] Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
[x] Fångat en snöflinga på tungan.
[x] Dansat i regn.
[  ] Skrivit till Jultomten.
[x] Fått ett sugmärke.
[x] Sett solen gå upp med någon du tyckt om. 
[x] Blåst såpbubblor.
[x] Grillat på en strand.
[x] Åkt inlines
[x] Åkt skidor.   (blades) :P
[x] Åkt skridskor.
[x] Åkt snowboard.    never more!
[X] Genomgått en operation.  "många

[x] varit inlagd på sjukhus under en längre tid
[ x] Varit förälskad i en lärare
[  ] Sett en del av mig själv brinna.
[  ] Ätit sushi.
[x] Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
[x] Gjort en snöängel.
[  ] Haft ett te-party.
[x] Byggt ett sandslott.
[x] Hoppat i en vattenpöl.
[x] Hoppat i en lövhög.
[x] Somnat i skolan/på jobbet.
[  ] Använt ett falskt id.
[x] Tittat på en solnedgång.
[  ] varit med om en jordbävning.
[ ] Rört en orm.  nää men har trampat på en fisk :S
[x] Sovit under stjärnorna.
[x] Blivit kittlad.
[ X] Blivit bestulen.  min lila älskad mobajl
[x] Blivit missförstådd.
[x] Vunnit i en tävling.
[x] Gått mot rött.  alltid ;P
[  ] Blivit avstängd från skolan.
[  ] Varit i en bilolycka.

[x] Haft kramp.   vaknar ofta med kramp i vaden:S
[ X] Ätit ett helt glasspaket på en natt. B&J<3
[x] Hatat/hatar mitt utseende.
[ ] Varit vittne till ett brott.
[x] Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.
[ x ] Skrivit ett kärleksbrev.
[x] Fått en önskan inslagen.
[ ] Smakat torrfoder till ett djur.
[x] Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
[x] Sjungit/Sjunger i duschen.
[ ] Drömt att jag gift mig med någon.
[ ] Slickat på en lyktstolpe på vintern.
[x] Suttit på ett tak.
[x] Skrikit så att jag inte fått luft.
[x] Pratat i telefon i mer än 3 timmar.
[x] Stannat uppe hela natten.
[ /] Inte duschat på en vecka.  duschade i en sjö :S
[x] Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
[x] Klättrat i träd.
[x] Haft en koja.
[x] Blivit puttad i en pool med kläderna på.
[x] Brutit någon kroppsdel.
[x] Fångat en fjäril.
[x] Fuskat på ett prov.  säg nån som inte har...
[x] Glömt någons namn.
[x] Sovit naken.
[  ] Tatuerat mig    kanske ska?:P
[  ] Piercat mig på annat ställe än öronen
[  ] Dykt djupare än trettio meter.
[  ] Hoppat fallskärm



there you go O :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0