day3:P

tjenare!    Det tog skit lång tid på EKG och ultraljud igår så jag och pappa fick springa jätte långt för att hinna till nästa grej!   Då sprutade de in nått radioaktivt grej och så fick ja svälja en skit konstigt tablett  sen tog de masa blod hela tiden och sen fick ja ligga still i 20 minuter i nån kamera sen vare klart :P   Då gick jag och pappa till lägenheten och softade :P

blev lite matte, har ju prov nästa vecka :S   Sen gick vi och käkade på MAX   as gott!! tog en sån där NAchoburgare, jäklar va gott asså !  :P   sen blev det idol och säsongstart på desperate housewives :D:D  och so you think you can dance :D

Idag har jag varit hos tandläkaren hon ba: allt ser jätte snyggt ut, dina tänder är så söta ser ut som små pärlor hahahaxD kunde inte låta bli att skratta :P lät så kul
tog kanske 10 minuter så nu har vi två timmars "håltimma" haha.. så vi har varit på lektterapin och spelat sånt där bordsfotbollspel och ishockeymatch, lite matte.

mamma åkte hem igår för att hon skulle till tandläkaren idag och så kommer hon med mallan sen :D så vi ska på stan och shoppa och äta på en grekiskt restaruang :P           hahah ja och pappa ska laga mat i lägenheten sen ;P

imorrn äre ju sista dagen då ska jag först till ögon, det är rätt jobbigt får alltid sånna där droppar så man inte ser ett skit på flera timmar och direkt efter ska jag till psykologen som kommer ta 3 timmar!!!!! SHIT

Nu ska jag på lungröntgen sen är vi klara :P  då blire till lägenheten och plugga matte och So och religion, laga mat och softa tills mamma och brallan kommer :P   pusshej så länge :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0