Cupcakes<3

jobbade i tisdags, torsdags och i fredas, känns väldigt bra =)

i onsdags kom sofie till mig och vi bakade jätte smarriga cupcakes:D



Dom blev helt suveränt goda!  fast godast var nog sofies choklad med chokladtopping!
hahaha gissa vilka tre som är mina...   dom med överfyllda hallon utanpå!!! <3

Vi kollade på först på första avsnittet av dexter, sen kollade vi på picture this :P hahaha en sån där pinsamt rolig film, altid kul^^
 



I går efter jobbet ( slutade kl 14 )   gick jag och mallan på stan, köpte skit snygga skor för halva priset. Sen träffade vi sofie och vi käkade på burger king.. gillar inte burger king får alltid beslutsångest, så de blev en kycklingsallad i allafall hahah :P stackare som fick ta mig som kund tkr synd om henne :P
sen gick vi på bio :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0