Pepparkakor <3

Mee löv <3

tror ja har slukat en hel burk pepparkakor denna vecka, så himla gott att doppa i mjölk :P

Har även slukat två chokladkalendrar denna veckaaaaaaa  :D    Och det är inte som vanlig MARABOU choklaaad :P


I skolan gjorde jag och MInnis chokladkolapajer    JÄKLAR va mkt socker och smör helt sjukt!  
hade sånt jäkla tryck i huvet så kunde knappt tänka idag, ville bara hem och sova :/    hoppas de blir bättre imorrn:)
hela kvällen kvällen har ja flyttat ut alla mina grejer från mitt rum till mitt hus, nu äre massa craap där ute, men ska städa huset i helgen och göra fint :)   

snackade me jocke igår på msn runt 23.00 tiden då vare 08 på morgonen för honom i sydney! heheh de skulle käka frulle och sen åka och bada på nån fin strand 25 grader hade de på morgonen!! :D
  Chiaao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0