just too much!



Just nu sitter jag vid datan och inte gör någonting, det är för NAJS! 

Haft en helt sjuk vecka, as stressig, verkligen!    i onsdags var jag kvar i stan för ja och sofie va på friskis areobic 2, as kul pass! det är med en kille han är grymt bra ledare :P

torsdags vare matlagning i skolan, gjorde pizza deg och tomatsås haha inte så mkt på hela dan men det va jobbigt endå fick ¨göra massa smågrejer också .. Sen direkt drog jag till Lucullus och jobbade till kvällen:P 
fredas hade vi buffen öppen i skolan det var rätt kul:D  fast det enda jag gjorde va en pizza sallad på hela dan typ hehe och sen skar ja pizza slajzer  man kan säga att ja hade ett pizza tema under tors och freda hehe :P
samma där åkte och jobbade efter skolan, och bara efter skolan är man skit trött så man är helt slut när man slutar runt 20.00 på kvällen, började ju skolan 08 också :S  

i lördas åkte vi och två till familjer tills jockes kompisar hem till en av dem och käkade massa pajer och löste melodikrysset sen drog vi till relaxen och upplevelsebadet åp¨GURRASvik:P   sen käkade vi på HELLAS efteråt :P 
En fin avskedsdag för dom :)

söndas blev de plugga te muntliga provet som ja hade igår, fick reda på idag av min svenska lärare att jag hade fått VG+ :D:D:D:D  YEHHAAA :P  det är ja verkligen värd för fy tusan som ja har slitit med det där, trodde ja skulle gå in i väggen där ett tag hehe .. :P   på kvälla vare dans som vanligt AS KUL:D

Jocke drog till australien igår natt :/   ska vara borta i4-5 månader och åka te kina och thailand också :D
Så nu har jag flyttat ut :D:D  för najs äre saknas bara lite käk i kylen hehe :P

Hade skrivdelen i nationella svenska IDAG!  gick rätt bra det med :P skrev om miljöförstöring som ja snackade å¨muntliga också :)       hade engelska B också och våran lärare är gaalen, ska lämna in 5 engleksa uppgifter innan jullovet!!! :S  OMG assså krm inte klara det   men får väll se.. Nu ska jag göra fruktsallad och käka upp min julkalender, CHIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0