Teorikurs snart avklarad!

image138



OMG 
jag gick upp 40 mnuter för tidigt i dag! gaaaaah!!!    
trodde jag skulle åka med 8 bussen, men jag skulle ju få skjuts av pappa, hmmm lycklig man blir...

Jag ska i allfall iväg på Teori kursen idag :D      Den började i måndags och jag går 09.15- 12.15  Så imorgon är min sista dag, sen ska jag göra massa dataprover och ta körlektioner :)  
Visst det är ganska tråkigt att sitta där och lyssna men man får tänka så här: 
Jag är ett steg nämre till körkortet!! :D

Igår tränade jag på friskis, körde ett medelpass som var riktigt jobbigt! När jag kom dit hade nån tagit ett par skor för en tjej och dom kostade 800kr!!  stackars henne, vad ska man göra åt saken? inte mycke ... :/
ialllfall, när jag skulle gå till bussen började det snöa igen! Det var en riktigt snöstorm man var helt genomblöt när man kom till bussen hehe :P

Hade så bra♥

Kommentarer
Postat av: elli

hej du :)
man går in på design->stilmallar->Redigera stilmallar-> och sedan söker du dig ner där det står;
/** Entry headers **/
h3 {
font-family: Lucinda Bright;

font-size: 27px;

background: #ffffff;
padding:14px 10px 10px 15px;
margin: 0px 0px 10px;
height: 14px;
vertical-align: top;
text-align: left;
color: #000000;
}

Där det står 27 av den texten jag gjorde mellanrum i, där kan du skriva i om den ska vara större, om du vill byta stil så är det texten över :D

2008-03-19 @ 10:29:47
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0