sleepy sönda

Heej där

Just nu känner jag för att sova bort hela dagen men jag orkar inte lägga mig i sängen hahah så trött är jag nu.
Vakande runt tio idag för mallan skulle till kyrkan och sofie ville med och då vare bara att hänga på för ingen skjuts hade vi då :/      Vissa stunder var det så segt så man nästan somnade, men andra stunder var det så roligt att jag höll på att dö av skratt!  Min mage och kinderna har jobbat mycket idag och igårkväll!  hihi <3

Kom till sofie runt halv sju igårkväll och runt halvåtta satte vi igång med käket :)   Det  var delicious good måste ja säga, och efterätten blev så jäkla good!  en härlig stämning kom igång när soff satte på 90 tlas musik, grymt vare :)   vi var ute en stund också, gick till askers skola och tillbaka hha:P  det flög upp en massa gammla minnen och man saknar ju lite att gå där, men thats over now.   Svinkallt vare så vi tog massa filtar och kollade en väldigt skum film som heter little miss sunshine, hah roligast var  ju när brorsan började dansa hahaha:P  sen kollade vi på heartbreakers också, lite weard film men helt okej...   hehe  tror Vi somnade runt 5

PUSSS <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0