Skärtorsdagen

Idag har jag varit på min sista teorikurs, så nu har jag mycket plugg att se fram emot... NOT

image139Har åkt tåg till halsberg, och det var andra gången jag åkte tåg  hehehe :P    Visste ingenting hur jag skulle göra med betalning, åt vilket håll tåget skulle åka åt, hur lång tid det skulle ta innan jag var framme eller vilket spår jag skulle gå på. Men det löste sig i sista sekund! phuuu  ...

vad gjorde jag då i Hallsberg?  Joo jag slingade håret blont på mitt bruna hår! Det var jätte fint :) 
Kommer en bild lite senare

Vi besökte mormor och K-E, Vi fick jätte mycket mat och fika som vanligt, inte undra på att magen höll på att sprängas där ett tag, har fortfarande ont. Är inte så van längre att käka mycket mat och inte så ofta. 
Nu förtiden käkar jag mindre mat varje måltid och oftare, alltså att jag äter mer mellanmål :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0