Lediga måndan

image144

Idag är det ledig måndag, hur jäkla skönt som helst :)  Vaknade vid halvtolv, härligt härligt!
Borsan kommer snart också blir lagom när vi ska äta lax och potatismot. Är verkligen jätte hungrig!

bilder från igår kommer ja lägga upp när sofie har hittat sin kamera sladd, vilket kommer ta ett par dagar om ja känner henne rätt :P 
ska även skriva klart min bokrecension som jag håller på med. Den heter brännmärkt och handlar en en ung kvinna på medeltiden som flyr till svergie och där ska hon försöka starta upp ett nytt liv.  Den var ganska lättläst och inte så tokig endå men inte rikitigt min stil på böcker.
Just nu läser jag harry potter 7, tycker inte den är så himla bra än, hoppas den blir bättre  :)

nu ska vi äta tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0