Glad Påsk!

Hej!  Är på jätte bra påsk humör nu :)  Har nyss bakat ett jätte gott bröd som vi ska käka till påsklunchen, det blir lite enklare lunch med lax, korv, potatis, ägg mm.  

Senare idag ska jag iväg till Sofie och äta gott, ska nämligen göra en kyckling med min supergoa marinad som innehåller olja, grillkrydda, citron, rosépeppar och coca cola.  Jaa ni hörde rätt, cocacola!! det blir supergott! :P
Vi ska även äta klyftpotatis, kyckling, sallad och till efterrätt min kalajstårta :) 
lägger in receptet på den här snart också. 

image143
  



VÄntar tålmodigt på mitt påskägg, som vi kommer få lite senare för jag har nämligen sett dom i felix kattbur hahah, hmm undran sa flundran när vi får dom   

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0