Brun eller blond?

Hej! Idag är det lördag och mina kusiner har varit här :)  Ikväll är det melodifestivalen.
Vem ska man heja på??   Jag tycker att Amy diamonds låt thank you är ganska check men tycker inte omhenne riktigt.
Bwo lutar det mest åt tror jag, men jag gillar även Charlott Perellies låt heros men inte henne! Hon ser ju för hemsk ut, vad kommer de tro om svergie när de ser henne?? 
Men en kille tycker jag är så himla rar, kan ni gissa vem ??   jo Christer sjögren :)  även vad alla tycker om honom så gör det mig inget om han går vidare :P

Men det jag igentligen ville säga var att jag älskar min mobil, lila Nokia k77oi och kameran på mobilen och photodj:)  men tyvärr så hittar jag ingen bild på den på internet, är det inte konstigt?

Här får ni se två bilder, den vänstra är orginalet och den högra har jag mixtrat lite med i PhotoDJ

    Men vad tycker ni då ska jag fortsätta ha brunt hår eller ska jag lägga i blonda slingor?  eller ska jag bli blond igen??


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag tyckte du var väldigt söt i blont hår. Lite mer sommrigt också :)

2008-03-19 @ 17:35:10
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se
Postat av: Kajsa

Tack :) Nu har har slingat blonda slingor i håret så det går mot ljusare tider :)

2008-03-24 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0