teoriprovet bokat!

Just det, nästa vecka på torsdag kvart över 8  :/ hehe, ska även ta foto till körkortet innan!!  så de blir upp tidigt, men det ska nog gå fint =) 

känner mig så tråkig och okontaktbar för tillfället, det enda tankarna som rullar runt i hjärnan är alla dessa teorikunskaper, det gör mig tokig snart!   Var inne i måndags och i tisdas och ska in i morrn så ska upp kvart i sju hej lyckat!  noot ...  drar även en sväng till friskis också =)

Idag har jag gjort käleksmums till pappas jobbarkompisar :)   har även gjort en supergod lasange :p mumma=)

Mockarutor




Fast i min lasange är det inge kött i men massa grönsaker med salsa och tacosmak  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0