lätta på hjärtat

mår inte alls bra idag, vet inte varför. Måste ha vaknat på fel sida. För det första så har ja ont i magen efter igår, fattar inte ja säger varje gång att ja inte ska göra så men de blir så i allfall.
För det andra så har ja världens ångest inför trean, det är mitt sista år. Vad händer sen då? ska jag söka jobb på nån restaurang eller och jobba där, hur länge då??  Neeej ja ska inte börja jobba på restaurang, vill inte laga mat på det sättet. Hacka 10 gurkor, skära 8kg kött och röra om i jättegrytor och klyfta fyra stora säckar potatis, bära massa tunga bläck, NO WAY.
Vill inte gå kvar, vill inte att det ska ta slut, vill börja om på nytt. Har känt så den sista terminen, kände även så i somras men ja bytte aldrig. Hela hösten var helt okej men de räcker inte.  
har fått ett erbjudande att börja på sam, men vet inte om ja skulle palla det plugga hela dagarna. Och gå kanske 8 till 16 det skulle ja aldrig palla!!  
Men ja vill läsa nått språk, de saknar jag. Antingen gör ja nått helt galet och byter linje eller så går ja kvar, då har jag iallafall en utbildning.
Fast om ja byter så kommer ja gå två extra år, de känns lite mkt också.  Men ja har kollat massa linjer och ingen verka passa mig.
Vet inte hur jag ska göra, snart är det försent och då är det bara att göra det bästa av det.

anyway, ska till min kusin och fira hans 10 års dag och även lite min "10-års dag" fick 300 av mormor när vi var där i torsdags, väldigt snällt :D med tanke på att jag inte ens fyller :P 

Förstår intepå mig själv längre, förut var jag jämt i god tid och gjorde checklistor och var helt excited, men nu har ja inte ens börjat och vi åker på tisdag, så har imorrn på mig orkar verkligen inte, men hoppas att kroatien blir kanon endå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0