Ben och Jerry!

Heej=)   

Äntligen sommarlov :D   slutade i torsdags med en snabbfika, uppträdanden och lunch på MC D heh ;P   Sen blev det och kolla när melinda och Kristoffer tog studenten =)

tänkte bara säga lite snabbt vad som hänt de senaste dagarna för ska snart kolla på One tree hill cant wait!!

I fredags var det supervarmt ute helt sjukt nästan 30 grader!  så jag och mallan låg ute och softa vid poolen ;P 


I lördags drog vi till marieberg för shopping, rätt kul vare för de hade byggt ut marieberg och proppat in en massa nya affärer, cubus och ett jätte stort ala sthlm Gina har tagit plats där =)    Köpte lite grejer också, en klänning, solglasögon, shorts, bikinitroller, shampo och solpuder   jätte bra köp allt, förutom glajjerna de gick sönder första gången ja provade dem!!!!    Köpte även 6 filmer för bara 200kr och  Ben och jerry glass- caramell chew chew  HELT UNDEBAR GLASS
en av filmerna var agent cody hahhaa den var för kass alla stunttricken var urkassa men lite kul var den i allfall, började käka glassen 1 på natten, drog kanske 1 cm från bruken sen var man jätte mätt huh!!   för good!  syrran köpte en cookie dough (kaksmet)  den var också ganska god smakade som mandelmassa typ själva klickarna med smet men min var mkt godare =)  speciellt chokladbitarna med nån skitgod sörja i =)


Igår(måndag) åkte jag in till stan för att sitta vid ottosons och göra teorifrågor och idag (tis) åkte jag in till stan igen, satt där från 11 till 1 sen gick jag och käkade på Bara vara tog en jätte god kycklingsallad, rekomenderas verkligen!
Sen gick jag på stan en liten stund för att dra vidare till Friskis och svettis!  Har ju köpt årskort så nu jäklar ska det bli hårdträning ska dit på torsdag också =)   Sen kom pappa och hämtade mig så övningskörde vi i två timmar på väster!!
Så nu är jag rätt trött och jätte hungrig käkade fiskgratäng vid halvåtta men brukar käka nått onyttigt efter maten jämt på kvällen men inte idag (stolt)   

chiao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0