almost there =)

Vilket härligt sommarlov jag har haft hitintills!    NOT
Har typ inte gjort nått annat än att pluggat till körkortet, men det är bara för att jag skulle hinna göra klart det innan vi åker på semester :D  Och då skulle det vara gjort innan midsommar också för vi åker nästa tisdag :D:D

anyway, har bara imorrn på mej sen gäller det på Torsdag!    ja hoppas verkligen ja fixar det, för sen ska ja och mallan till mormor och käka gott och så ska jag klippa mig så de kommer bli en bra dag, om!   :D



Imorrn ska jag jobba föresten, fick jag reda på nyss :P   Ska jobba halv tio till runt halv två - två på lovis, det är ett dagis som ligger ungefär 20 minuter bort med cykel. Så då får jag 400kr för 4,5h   skit bra!

Gaaaah, ja missar matchen imorrn :/  ska vara på vägverket redan kvart i åtta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0