HETS

Får snart hets alltså     våra tv apparater förutom en har inte fungerat på ett halvår nu och en tv på övervåningen har funkat lite av och till, det hackar ibland så man inte hör va de säger och bilden blir helt knas.

jockes tv funkar i och för sig ibland när han inte har dragit ut alla kontakter och det gör han rätt ofta, men idag satt alla kontakter på plats och jag hade dragit iväg med fyrhjulingen för att plocka flyghavre ( finns de nått värre jobb i spöregn?!)
aja men så sprang jag nåra kilometer tillbaka till fyrhjluingen och körde gasen i botten hem för att hinna te ett skit bra program, jag hinner precis men det enda man ser är texten, bilden är svart!   och inget ljud!!!  

jag ska aldrig mer kolla på tv säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0