Filmkväll

morrn!

såg två filmer igårkväll och det blev inte decemberboys och mist för att jocke tog över filmhuset med sina kompisar :/  
Meeen då kom ja på den smarta iden att sitta i mitt rum och kolla på min datorskärm. Det gick ganska bra med att ställa den nämre på en stol såå vi kunde sitta i bäddsoffan =)  

Först blev det Final destination Skummaste filmen ever och slutet var ju sämst men guud va ja garvade där asså=) Den var rätt bra men hade ju typ ingen handling bara en enda grej,  who´s next?





Efter det kollade vi på night at the museum och jag som inte var så duktig för nått år sen laddade hem med SVENSK TAL  GAAAHHH!!   Det var sååå fuuult men de gick ju att kolla men filmen blev bara så mycke dåligare!  är det bara jag som tycker att svenska språket är grymt fult?   Filmen för övrigt var lie rörig men helt okej rätt kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0