Äntligen hemma!

Heej!! nu är jag äntligen hemma!  kom hem igår ( onsdag )  och idag har jag jobbat på dagis det var rätt soft, gjorde inte så mkt kollade på sommarlovsmorron och lagade mat typ :D   
när jag kom hem gick jag direkt ut och solade sen har jag gjort fransk manikyr och käkat färska hallon :D

det jag saknar mest med semestern är att inte kunne sitta i wien, berlin, prag mm och prata jätte högt om grannen att den har skit fula kläder eller att om den verkligen kan få i sig hela den där tallriken med pommes innan den spricker hahha!    För de fattar ju inte svenska, det var grymt kul! snacka om värsta mobbar familjen, skit kul =)



före ^    blek och ljusbrunt hår

efter brunare och ljushuve ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0