take me to candyshop

Halloj!  känns som ja kom hem nyss men de var för 1,5 timma sen :P   Har varit och jobbat IGEN:D    haha ja skulle stänga själv och det gick lika bra som sist ^^   gick halv åtta och va inte ens klar fast ja bara har tid till 19.15, whatever man är väll inte perfekt heller och det var kundernas fel som ställer sig i milslånga köer så ja får stressa ihjäl mej där helt ensam     buhuuhuu   ^^   hahh   aja



Damn vilken dag det har varit,   YEEEEHA blev godkänd på religionsprovet :D!!!!!!!       haha asså engeska B lektionerna är verkligen speciella, för det är bara jag och tre killar till hah OMG,  det finns bara en tanke i mitt huvud under engB lekitonerna.. Jo    GAAAAAH take me to candyshop!
okej inte riktigt, men TA mej långt härifrån     xD

hah en till rolig grej efter engelska B då har vi matte A men mina kära klasskompisar dissar den lektionen och ja tycker det är så synd om min lärare så jag går på den fast ja har matte B xD hahaha, Så man kan säga att jag har privatlektioner i matte varje onsda eftermiddag när de anda gått hem för två timmar sen xD       det var ju rätt roligt =)

mollan kom med polkagrisar också så det blev min middag + pepparkakor på jobbet  Ujaa det går frammåt^^

ååh vet inte vart ja ska ta vägen i 8-10 veckor :S   När vi börjar efter jul igen ska vi ut på praktiet direkt veckan efter i börjar, får vara vart som helst    tips?
       imorrn blire en till lång dag, först skola förbereda julbord sen skriva slutrapport för vårt projektarbete sen blire areobics med madde :D              hare så gött fjortisar <3  "mena sötisar"  ^^   ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0