saturday night

hellu :D      
Den här dagen har vart den skönaste på länge :)  käkade frulle i två timmar sen hängde ja med och handla och kollade på mallan när hon var tärna i luciatåget på odenhallen :D   Såååååååå duktiga =)

mohahaa har fixat min första julklapp, te mormor blev det =)   hon kommer troligtvis inte att läsa detta så hon ska få en film av mig som heter "underbar och älskad av alla"   DEn är rätt rolig hehe :P   skrev ut ett omslag från google så de blir fint och bra :D

vet vad jag ska köpa te mamms, papps, moster, lite te brallan och niklas krm få en as bra present, ja ska köpa lite ingredienser och så ska vi laga mat ihop och bjuda our family  krm bli bäst!    de e fasen dags att han lär sig snart hehe :P
Jocke du får en dubbelt så dyr födelsedagspresent istället NEGGA ;P

hm nånting säger mej att ja borde.. typ.. TRÄNA    men va fan, så mkt skönare och sitta här och käka sjöfrukter ^^   hah(a)

gårdagen var rätt sköj, va i buffén igen, och som vanligt hade nåra killar i klassen tagit med sig sin UNDERBARA skiva till köket,  hahah stördaste skivan ja hört på länge xD   men en del låtar var rätt sköna :P

som den här: "Vem har tagit min kexchoklad"   xD





och den här "bullfest hela dan"  hahah xD



Efter skolan träffade jag sofie <3 Vi gick på staaan och letade fräsiga kläder, köpte en cool tröja som soff hittade åt maaj:D  damn va den va snygg TACK!:D
på kvälla kollade vi på idolFINALEN:D  yeey kevin vann, congratz grabben! han gjorde finalåten bättre än alice tyckte jag :P

haha sen skulle vi se en film, tog typ en timma innan vi kunde bestämma vilken sen tog de två timmar att försöka få på skiten gick verkligen inte!   funkade i torsdags och det funkar nu   SKUMT!!!!!!!!!!    heheh  aaajaa nu ska ja forsätta skriva om maltaaaaaaaaaa!    damn va varmt det var där helt sjukt   heh;P


Kommentarer
Postat av: Sofie e bäst

varsooogggååååddd (klädesplaget) lyssna på den där kexchoklad låten, och den var lite bra faktiskt

2008-12-22 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0