Julbord=)

shulu!  ska snart iväg på julbord med släkten =)  blir nog skoj även om inte bralls och tjonkis är där hehe :P

Mitt pluggande som ja skulle ägna helgen åt gick käpp rätt åt skogen ... Så ja har en lång natt framför mej :S   ^^

vaknade 11 idag inte så lyckat, fast  ja har fixat projekt och företagande och lite på malta det går fraamåt ;P  
så ikväll blire alkoholhantering ett stort jäkla tjock häfte och det är 70 frågor på provet gaaaah  men de går nog fint ;P

Dagens fråga?  Varför blir ja aldrig nöjd med det jag för?!  När ja inte har "det" så vill ja ha det och när jag väll har det så vill ja inte längre..... hm, kan ha med att ja gillar utmaningar who knos  nej nu måste vi åka TJING<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ush vad mumsigt ! hopppas duu åått så du sprack efter xD annars går massa mat till spillo ;).... funderat på min förslag än försten ? ;) hahahahahah xD

2008-12-15 @ 13:13:32
Postat av: Tobias

oj glömde namn (A)

2008-12-15 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0