im DONE

HELLU =D

Yehaa, klar med julklapparna =)       faaasen va ja e nööjd dårå :D
Jag och brallan drog te Marieberg och shoppade loss   haah köpte för 2000kr, fast de blev lite te mej själv också :P
inne på marieberg,  Jag: vi går bar in på wedins en snabbis.. det första ja ser är ett par skor och dom där ska ja banne mej ha SÅ ja köpte dom 350kr,   inte likt mig att göra sånna där impulsköp dom va int ens sköna så ja hoppas ja får ett par tjöcka strumpor i julklapp hahahhah xD

hadelulija vi var klara efter 5 timmar och färden hem var inte helt lugn hehe xD  stackars mallan asså =P 
ja körde lite flummigt  sen så, Jag: jaha men ska du köra då istället?!         mallan: Jaa det kan ja!
jag, a men gör det då  ( så Tvärbromsar jag och alla påsar flyger ner på golvet)   haha de va as kul men hon blev nog lite chockad tror ja =P       
så passa er om ni åker med mej xD

Har gjort julgodis i tre timmar nu också, heheh e inte snabb (a)
de blev snickers, julnougat och mozartkulor  YUMMMIIIII :D

imorrn blire jobba jobba på LUCAAN   :D   pussochgodnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0