fresh!

shulululu! 
Idag vare julbord på shcemat =)   ja gjorde romsås utan rom  hehexD     och så gjorde jag KOLA som råkade koka för länge så den blev stenhård  :P  och JULnougat   "fudge"  de blev kanoners ;P

gosh va inte alls pigg idag men dagen gick fort i allfall, vi fick sluta halv etT!  sen satt jag sara och karin och skrev på slutraporten till projektarbetet, De va rätt kul haha ;P            
höh friskis började halvfem och ja gick kvart över fyra TUUUR att bussen gick precis dåååå :P  annars hade inte madde blivit så glad =P
vi körde areobics   as kuul:D   fast jag kände att ja hade orkat mer fast ja va stel som en pinne :P


dagens tips:   dansa inte utan att värma upp och stretcha efteråt , de kan bara sluta med att du sträcker dej och blir stel som en pinne. xD

höh ja och mams är bääst, vi gjorde en as god middag på 10 min!    
do like this:
koka pasta, fräs hackad rödlök och paprika. släng i tonfisk, chremefraiche, dill, citron och krydda med salt, vitpeppar och citronpeppar. kör lite greksallad till KANONERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0