bombastick

Min hjärna hänger inte riktigt med idag känner jag, Men så kan de gå när man jobbar nästan 11 timmar och bara käkar sallad,fruit och ägg.. anyway  även om de va jääkligt jobbigt idag så vare rätt kul:D   alltid kul med nytt folk som jobbar, jobabde med en tjej som nyss blev utbildad polis  damn va ja e avis hahah xD
hahah ja e knäpp, sprang till andra sidan rececentrum för att lägga i mer pengar i aaotumaten, då äre visst gratis efter den tiden xD  smart drag där.. ^^            ja sa även te tjejen att ja körde lite olaglit, men som tur var så sa ja inte HUR olaglit jag körde haha då hade hon nog burat in mig direkt xD
Fick en julklapp av dom också :D  rikgit najsiga köksgrejer ;P

imorrn blire baka cokiies, göra rödbetssallad, meetballs, slå in klappar och  städa urkburk.. ni ska se mitt hus fy faan så de ser ut ligger grejer överallt man får skyffla sig fram haha xD   så kan de gå när inte tiden räcker till :P

   bild från i somras i sloveninen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0