3 månader utan SKOLA!

TJOOOO:D

Idag fick man JULLOV daaamn va skönnnt efterlängtat som faasen ;P               Så nu är det tre månader till PLUGG igen!!!!!  För vi ska ha praktik i 2 månader efter jullovet!:D:D:D      tror ja fick en as bra ställe i allfall( 4Våningen, behrn arena)

hah ja och bralls försökte  på oss en film förut ivkäll,  det tar alltid en timma innan vi kan bestämma oss xD   men det blev tillslut IN THE MIX   tror ja den hette, jäkligt bra film!  men ja somnade lite då och då hah xD    
innan jag:  Om man sitter så här så somnar man inte men om man bara skjunker ner liiiiite" så går det inte , och det var just det ja råkade göra hähähää  xD

jobbade idag igen :)  Aaaaaaaaas mycke kunder!         en tant när jag och karin kom " Yeey Eliten är här nu kan vi coola ner oss"    heheheh xD

imorrn ska man visst upp (eller idag) kl 7 !!!!!!!!!!!!!!!!!  bralls tvingade mig att följa med på nån Ultimate match, våran granne ska spela hahahhaha O my goosh...

Assså jag borde verkligen få körförbud som jag kör, inte braaa (a)  hehehee ^^


asså shit va ja saknardej, but its to late to apologize :/ <3
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0