sista jobbdan!

phuu, äntligen, jobbet e avklarat,  tjänat typ 14000 kr i sommar på dagis, flyghavre och lite glasskiosk :D  känns rätt gött =)
Imorrn börjar skolan igen och har nyss sett mitt schema  och ja jämförde med sofies haha hon ska börja ettan och hon har dubbelt så mycke lektioner som mig!!! hahah   älskar mitt shcmea =)   men jag saknar språåååk!  vill ha mer engelska och nått språk annars är det perfekt =)

Övningskörde igår med Andreas,  Fick två polisvarningar  hmmm     men sen sa han flera gånger att jag gjorde det där skit bra väldigt proffsit, så man kan ju undra vad man sitter och tänker på, eller tänker ja ens nått?  nej det kan man undra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0