Praktik!

shoo !

haha, de blir inte bättre än så här, försov mig i morse när det var jätte viktigt att vi skulle va där kl8.00   faaan så ja hade 5 minuter på mig innan bussen gick       h-vete!!!     tog en banan på bussen, va gör man?

väl i skolan, ser man ju ut som att man inte ha sovit på en vecka. Fick reda på att vi ska prakltisera I MORGON!!!!!!
Jag ska vara på Norrtull´s restaurang, eller lunchbuffé   vetefasen  i 3 veckor  tors-fredagar :)
men ja sa att ja skulle börja nästa vecka, för ja orkar bara inte imorrn

sen ska jag vara på Luculus i fyra veckor, tors-fre .. JIPPIE  !! ville verkligen vara där :D     dom verkade jättetrevliga :)
Gick ju till båda platserna och presenterade mig,  kunde de inte ha sagt innan att vi skulle presentera oss idag så man kunde fixa sig lite så man inte ser ut som en gnu när man kommer?   nope

Det var det,   tog bussen till sköllersta hem för mamma sa att hon skulle hämta mig där, men sen kunde hon tydligen inte det så ja fick gå en timma hem i mina skor som ja har sko skav av så nu har ja fetaste blåsan på lilltån :/
trampade även i välrdens vattenpöl och bar på dans och praktikkläder så nu är man rätt sleten :/

ska in till stan ( igen) ikväll och dansa.. Dansen är det enda positiva som händer denna vecka, men det är ju att åka buss in och vänta på den efteråt och att man kommer hem så sent som är det jobbiga, + att de kostar 17kr varje gång

aha då blev de två klaginlägg, men imorrn lovar ja att de inte blir nått för då är jag LEDIG! fy faan vilken lycka!   ska baka massor och smälla i mig massa gott, för jag har inte HUNNIT äta någe sött sen i fredags, det är sjukt hahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0