Liseberg!

Hej tänkte berätta hur de var på liseberg :D



Höjdskräcken va fett kul =)        det spöregnade på resan dit och kanske en timma när vi kom  sen regnade det ingenting förns vi satte oss och käkade på burger king då verkligen spöregnade det!!  men sen slutade det när vi var klara hahahah snacka tur vi hade, och det regnade inget mer på hela kvällen =)   finns bara ett ord PERFEKT väder



tornado =)   haha det var inte mycke folk där på liseberg. Det var bara vi tre i tornadon hahah :P  
Skit kul och köra radiobilarna!  Tror vi körde kanske 10 gånger på raken och det var samma folk haha  skit kul, man visste efter nåra gånger vilka man skulle undvika haha :P



kafffekopparna! Det var så kul när vi skulle åka in på morgonen för min syrra mallan visste ju inte vart vi skulle, det var hennes present från mig och sofie,hon trodde vi skulle fiska i svartån xD hhhahahahah      men sen fick hon reda på det av busschaffuören efter typ halva resan ;P




haha, Min stora gröna hamster  xD lol hahaha ;P   

aja det var en annan femma,   jo  eftersom det inte var så mycke folk så var det typ ingen kö så vi åkte ju balder och kanonen jätte många gånger   och ibland på kanonen fick vi sitta kvar för det inte var nån kö skit kul :D
Det satt en kille brevid mig som verkade skit nervös   sen ba: hhahaha fy fan vilket drag  EN gång til!!!  så jäkla kul :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0