JOBBAT:D

har jobbat idag igen, gjorde en jätte god tacogryta =)

sen ska jag göra kolakakor och göra klart mina tårtor som vi ska bjussa på imorrn när vi ska ha kalas för malin! även mina kusiner i halmstad kommer så vi ska ordan volleyboll match vid poolen, kommer bli skoj=)

ikväll ska vi göra paj tror ja och mallan kommer få presenter=)  

på söndag kommer sofie hit ja har saknat dej gummsan<33   vi ska kolla på step up2, efterlängtat!!! :)  
hon har köpt en kattunge nu också så vi ska nog dit och kolla på den innan :D



btw, jag räknade lite igår och la ihop det jag tjänat genom dagis, glasskiosk och flyghavre det blev nästan 10 000kr!!! kan knappt fatta har aldrig tjänat så mkt eller ägt så mycket i hela mitt liv =)     fast det är ju inte mkt igentligen menendå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0