its killing me softly

ååh, vill bara svära rakt ut men vad hjälper de ...  Känns som att ja dör inombords

började skolan i torsdags, var där en timma ( jätte nödvändigt)   sen kom vi i fredags gick hem efter en timma, helt onödigt  varför kund vi inte bara börja i måndags för???!!!

Ja bor en bit från skolan så ja pendlar varje dag 06.40 går den, och bussarna stämmer typ aldrig skit dåligt. Så jag var där i måndags till uppropet kl 8       Meen heeey, LIVSMEDEL HAR UPPROP HALV TRE IDAG!       skjut mig
nästa lektion började efter två timmar och det var den enda på den dagen   och läraen sa lite klämcheckt:  Vad förvånad jag blev att så många är här idag, själv skulle jag inte varit här om jag var ni ...        skjut mig

tisdags, åkte in till 8 igen, skulle ha matte ... Läraen säger:  jaha va bra att ni är här då, men jag måste ta hand om ettorna hejdå             skjut mig
nästa lektion börjar efter tre timmar...  efter den lektionen väntar vi yttligare i 3 timmar tills IV valet skulle börja.. DÅ säger dom:  Näää ni har IV val på måndagar          skjuuuuuuuut miiiiiggggg! 
då har vi servering, så vettefaaaasiken hur detta ska gå ihop, kan inte lärarna ha planerat detta lite tidigare än när vi ska börja ????    

onsdag ( idag)   kommer in till 8 igen   (går upp 5)  :/     Ingen jävla lärare där        skjut mig!       nästa lektion börjar om 2 timmar            DÅ får hela klassen utskälnning för att vi inte kom på en lektion igår( det var 7 av 18 som inte kom,   härligt säger jag bara.......             fan va ja hatar det här,

sorry men bättre att skriva ett klaginlägg en att klaga i alla, right? ....  Nu ska jag snart iväg och dansa, det enda positiva, kommer dansa varje dag hela denna vecka för det är gratis, så ja kommer vara helt död sen   aja CHAIO     Virginska  snälla spräng skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0