Friday:D

Gårdagen var great! 
Var i skolan kanske en timma, ringde och fixade våra pengar, ingen vågade så då fick ja ringa som vanligt, lätt som plätt säger ja:D
Sen bjöd pappa mig och niklas på lunch på gustafsvik det är var supergott!!!

Sen åkte vi hem en stund, sen åkte jag och mallan in till stan igen,   tog hål i öronen :D       Sen gick vi runt och letade efter en jacka som jag hittade men min stl var slut överallt!! :/      Men ja kommer hitta den antingen i Uppsala då när jag ska dit på 10 årskontroll :)

Sen kom sofie, och vi käkade på ROsalis  järngtorget,   jätte gött =)      Gick och köpte godis och sen gick vi till bion, Mamma mia:D   Det var mycke sång i den, men den var väldigt rolig hahaha .. ROligast var när "james" bond skulle sjunga, haha det var guld  :P


Nu ska ja in till marieberg och leta vidare efter min jacka, och så ska vi övningsköra också , see yaah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0