03.15 är klockan!

Hej godmorgon!  det är kolsvart ute och regnar lite, Ja orkar faktistk inte gå och lägga mig så trött är ja hahah!

Mallan e också uppe men ja sa åt henne att sova nu för att ,  ja för att helt enkelt!     you will se  ;P
Orka lägga upp på BDB, ja säger bara det ORKA!          men orka skriva här då?   jaaa   man kan ju undra ...
anyway  idag har jag jobbat på lovis, sista dagen juu WEEEEiiiiii!!!       Denna sommar har ja tjänat 12500kr! på lovis, glass och flyghavre :D 

Sen övningskörde jag in till stan och gick runt där me mallan, la undan ett par skitsnygga jeans på marieberg som mamma ska köpa åt mig imorrn :)      äum, sen drog vi till Min brorsa Niklas och käkade pizza däär yummi! 

väl hemma skulle ja och mallan kolla på film, oliwer twist men hon satte sig vid BDB ( de börjar gå mig på nerverna)  så jag kollade klart på de två sista avsnittena av One tree hill istället   ja säger bara OMG!        Imorrn blire en kul dag, för sofie kommer och vi ska se step up 2 !! YEEEY:D    godnatt <3

 mallan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0