the shit is to chill

image12

Så här seg känner jag mig just nu :/
Åkte med 8 bussen in till stan och gick till konserthuset där stod alla och inom kort gick vi på bussen som skulle ta oss till Ölmbrotorp.
När vi kom fram spelade vi minigolf sen fick vi saft och en bulle. Sen satt vi och väntade och väntade efter en lång stund skulle vi delta i några grenar ja var inte med på någon för dom passade inte mig. Nåja sen väntade vi meeera och sen fick vi korv med bröd , fy va äcklig!!
Sen satt vi där i kanske en och en halvtimma innan vi skulle gå tipspromenad och när vi var klara väntade vi i yttligare en och en halvtimma för att inte göra någonting!  eller joo, SOLA! Men daaa hallå? somliga vill inte bara sitta och dega i solen, vissa vill hem och bada i sin pool!!! Jag hatar att bara sitta och dega och inte veta vad man ska göra, speciellt med en pessimist och andra ... :/ 
Vi fick reda på tipspromenaden och vet ni? vi hade 10 rätt av 12 :D wiie!  och sen fick vi reda på lagen till
VI-kampen och JAG och Markus ska vara med på skottkärran! herreguud asså! måste göra lite armhävningar nu och öva på den om ja ska va med! annars blire pinsamt! hehehe, kanske kan övertala CD att va istället för mig ;P
Sen var visst dagen slut där nere OCH DÅ SKULLE VI VÄNTA I EN TIMMA PÅ DEN J*VLA BUSSEN OCKSÅ!!!
Kan ni fatta hur det känns? HELA DAGEN ÄR FÖRSTÖRD! nåja, lite kul hade vi i allfall, MEN VADÅ, BUSSEN VAR JU FÖR F*N SMOCKAD! det tog en haltimma med där där bussen till stan och sen hade jag EN TIMMA HEM OCKSÅ!!!! J*vla lärare som tvingar oss till sånt här! dom bara njuter av att ha oss långt bort i INGEN STANS för att UMGÅS OCH SOLA OSS SVETTIGA! JAG DÖÖR

Okej slutet blev lite pessimistiskt, men ni som är som jag, ni borde känna igen er och bara hatar sånt här,
eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0