Studenten!




Studenten!  Grattis bröder :D
Både joakim och Niklas tog studenten i fredags :) 

Bild 1: Ett kort på mig innan vi skulle åka iväg
2: "Ligan" Min kusin viktor och Julia sen skylten på Jocke. Syrran och jag
3: Jocke och Fredrik :)
4: Jocke och Melinda
5: någon kompis till min käre bror Niklas
6: Jockes vagn med studenter !
7: Ligan som består av Niklas, Alex, Fredrik., Albin och Joakim
8: på rotundan, Jocke och Niklas öppnar sina paket

vi började dagen med att åka in till Tullängen där vi mötte melinda och deras familj. Självklart stod vi längst fram och såg jocke när dom gick ut.. Såg även fredrik, albin och min syssling petter :) 
Sen åkte vi i ilfart till Niklas skola alnängskolan och kollade på honom :) Sen gick vi upp på stan och såg när dom åkte i vagnar runt stan och sen åkte vi hem för att göra det absoluta nödvändiga för att sedan dra iväg till Rotundan där vi firade grabbarna. fick God mat och tårta heheh :)

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0