Shopping inför malta!

     

Hej!
Idag har jag vart på 9 ornas revy, den var väll bra men inte lika bra som våran förra året :D

Annars så har jag börjat packa. det börjar ju dra ihop sig inför språkresan till Malta! Jag och Sofie åker ju imorrn natt! ( 16 juni - 07 juli ) åå det ska bli så kul, hoppas jag hih :)

men men har redan lagt i lite småsaker i väskan men hur ska alla kläder få plats??!
I måndags var jag och sofie på stan och shoppade, på bild 1 och 3 ser ni saker som jag har köpt inför resan

bild 1: en hårfön, lexikon, en present till värdfamiljen, svarta tofflor och vit-svart rutiga ballerina från adolfssons skor i odensbacken.
Bild 2: Har jag köpt en rosa top, orange-röd tunika, vit och mörkblå toppar, Vita shorts, vita jeans, två-pack linnen rosa och vitt, ett turkos och ett svart linne.

Nu ska jag äta potatisgratäng och räksallad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0