Semester i Sverige

    

Heey där, men ska du gå säg mig vartdå ska vi ta sällskap?

lite bilder från "semmestern" , Vi var i gräänna å köpte polkagrisar :D å hemgjord glass , gött lr hur mallan? :P
Hon är lite knasig hon. Första dagen åkte vi till Halmstad och sov hos mina kusiner. Sen åkte vi till Ystad i två dagar, shoppade brunt dans linne, vitt linne, blåa shorts och svarta tre kvarts jeans å allt var på rea, underbart!
det var ju inte direkt badväder där heller ;( men skoj hade vi.. dagen efter åkte vi till kivik där å vi på en lyxig restuang på kvällen så himla gott! och där köpte jag ´jeans kjolen på rea också! wohoo vilka kap jag har gjort!
där i kivik var vi på nått äppelmust ställe å man fick dricka hur mycke man ville haha, det var as gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0